۱۳۸۷ بهمن ۲۱, دوشنبه

نسل جديد كتاب خوان الكترونيكي آمازون رونمايي مي شود

كتاب خوان ديجيتالي كه انتظار مي رود هفته جاري از سوي آمازون معرفي شود دومين مدل Kindle است كه براي نخستين بار در نوامبر سال 2007 عرضه شد.
به گزارش سرويس فن‌آوري اطلاعات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، به گفته تحليلگران و علاقمندان Kindle، آمازون در مورد موضوع مدل جديد دستگاه خود سكوت كرده اما اين شركت براي روز دوشنبه كنفرانس خبري برنامه ريزي كرده كه ممكن است مربوط به خبرمدل جديد اين دستگاه باشد.
شايعه Kindle جديد پس از انتشارعكسي كه به عنوان Kindle 2 شناسايي شده بود در اينترنت مطرح شد.دستگاه Kindle فراتر از كتاب خوان سوني علاقه مصرف كنندگان را به كتاب خوان‌هاي قابل حمل برانگيخت.
كاربران اين دستگاه مي‌توانند كتابها و روزنامه‌ها را بر روي اين دستگاه بي سيم كه وزن آن كمتر از يك كتاب است مطالعه كنند. فن‌آوري صفحه نمايشي مورد استفاده در Kindle صفحه سياه و سفيدي فراهم مي‌كند كه خواندن آن همانند كاغذهاي چاپي راحت است.
آمازون كتابهاي پرفروش را به بهاي 9.99 دلار به كاربران Kindle مي فروشد. بيش از 200 عنوان كتابي كه بصورت بي سيم به اين دستگاه ارسال شده اند مي توانند در Kindle ذخيره شوند.
اگرچه آمازون از انتشار آمار فروش Kindle خودداري كرده اما به گفته تحليلگران صنعت، حدود 500 هزار از اين دستگاه در سال 2008 به فروش رفته است.

هیچ نظری موجود نیست: