۱۳۸۸ فروردین ۲۹, شنبه

فرق بین وبلاگ و وب سایت (2)

سلام

فرق بین وبلاگ و وب سایت رو تو یه پست دیگه تقریباً کامل گفتم ولی چند نظریه ؟

1 – به نظر من اینکه ما یک وب سایت و یا یک وبلاگ رو با چه انجینی درست کنیم و یا با چه انجینی کنترل می کنیم مهم نیست مهم اون ماهیت هست که یک وبلاگ و یا یک وب سایت رو می سازه .

2 – من خودم یک سایت رو با مامبو اداره می کنم و از طرفی یک وبلاگ رو هم می شه با انجین خودش کنترل کرد و هم با برنامه های دیگه .

مثلاً من وبلاگ خودم رو با Windows Live writter اداره می کنم و تمام کارهام رو تو اون انجام می دم .

پس در نهایت

اینکه یک وبلاگ و یا یک وب سایت با چی کنترل می شن مهم نیست مهم اینه که ماهیت اونها چیه آیا یک وبلاگ محسوب می شن و خصوصیات یک وبلاگ رو دارند و یا یک وب سایت هستند با تمام خصوصیات یک وب سایت .

شاد باشید و دیگران رو هم شاد کنید .

این روزها

سلام

این روزها یه خورده بگی نگی سر در گمم ولی هر چی باشه از این بهار قشنگ که نباید غافل شد .

 

3_33

شاد باشید و دیگران رو هم شاد کنید .

۱۳۸۸ فروردین ۲۳, یکشنبه

اولين سرويس‌پک براي SQL Server 2008 به‌زودي مي‌آيد

مايکروسافت اعلام کرد، نخستين سرويس‌پک براي نرم‌افزار پايگاه داده SQL Server 2008 به زودي وارد بازار مي‌شود.
بسياري از مراکزي که SQL Server 2000 و 2005 را عرضه مي‌کنند، پيش از به‌روزرساني اين نرم‌افزار به نسخه 2008 منتظر اين سرويس‌پک بودند. از زماني که SQL Server 2008 در آگوست سال گذشته وارد بازار شد، اين نخستين باري است که براي از بين بردن نقاط آسيب‌پذير و به‌روز کردن آن اقدام شده و در نتيجه ابزاري بهتر و کارآمدتر را در اختيار کاربران مي‌گذارد.
به گفته "فائوستو ايبارا"(Fausto Ibarra) مدير توليدات مديريتي مايکروسافت، برنامه به‌روزرسان Service Pack 1(SP1) گسترش و توسعه SQL Server 2008 را نيز آسان‌تر مي‌کند. قابليت Slipstream به کاربران امکان مي‌دهد تا سرويس‌پک و پايگاه‌ داده را به صورت همزمان نصب کنند. علاوه بر اين، قابليت ياد شده قادر است اجراي برنامه را روي صدها يا هزاران سرور آسان مي‌کند.
به گفته او، در SP1 قابليت جديدي اضافه نشده است، اما اين اقدام بخشي از استراتژي مايکروسافت براي عرضه نخستين سرويس‌پک محسوب مي‌شود که در آينده تکميل‌تر شود. اين سرويس‌پک تنها براي از ميان برداشتن حفره‌هاي امنيتي عرضه شده است.