۱۳۸۷ شهریور ۱۳, چهارشنبه

سخت افزار کامپیوترتون

سلام
فکر می کنید اونهایی که کامپیوترشون به قول خودشون توپه از چند درصد سخت افزارشون کار می کشن و بهتر بگم که آیا بلد هستن که از سخت افزارشون کار بکشن .
شما چی فکر می کنید . شما خودتون از چند درصد سخت افزارتون کار می کشین . سخت افزار خودشو تو کارهای گرافیکی و یا پردازشهای بالا نشون می ده . یعنی اگر کامپیوتر رو برای فیلم دیدن و آهنگ گوش کردن و یا بازی کردن فلان بازی جدید خریدید بدونید که پولتون رو دور ریختید .
پس بهتره که وقتی کامپیوتر خوب دارید باهاش کارهای خوب انجام بدید و تا می تونید از توانش بهره ببرید .
من تو این وبلاگ می خوام بهره بردن بهتر از کامپیوتر رو تا اونجایی که بلدم یادتون بدم و نرم افزارهای خوبی رو هم در این زمینه می خوام براتون معرفی کنم .

پاینده باشید .

کامپیوتر درمنازل ایرانی

سلام
کامپیوتر در خانه های ایرانی سمبل یک وسیله ضروری رو پیدا کرده و الان تو هر خونه ای که می ری یکیشو می بینی . البته اون هم از نوع توپ و باحالش که فقط مختص بازی و دیدن فیلم هست . چون چیز دیگه ای که ساخته نشده که بتونیم باهاش فیلم ببینیم یا بازی کنیم البته در این زمینه فعالیتهای زیادی صورت گرفته که آقا دامادها باید خوشحال باشند و اون هم اینه که تو جهاز خانمها هم الان کامپیوتر پیدا می شه .
من قبلا هم سعی کردم که درباره فرهنگ سازی در این زمینه کارهایی انجام بدم که متاسفانه نشد . ولی الان مجدد می خوام در این مورد تلاشم رو شروع کنم . ( البته با کمک و راهنمایی های شما عزیزان) . موفق باشید