۱۳۸۹ دی ۱۵, چهارشنبه

ویندوز 7

ویندوز 7 یکی از سیستم های عاملی هست که اگر ورژن بدون مشکلی از آن بر روی یک سیستم با سخت افزار خوب نصب شود می تواند کارآیی بالایی داشته باشد و User  می تواند به آن اعتماد کند . گرچه در علم کامپیوتر اعتماد جای خاصی ندارد ولی به هر حال از ویندوز های نسل قبل خود بهتر کار می کند . این سیستم عامل قادر است بیشتر سخت افزارهای موجود در بازار را شناسایی کرده و به راحتی با آنها کار کند. ویندوز 7 - هادی سولقانی این سیستم عامل قادر است بیشترین بهره را از کارتهای گرافیک موجود بر روی سیستم ببرد و همچنین می تواند از Ram  موجود بر روی سیستم بیشترین استفاده را بنماید.

ویندوز 7 - هادی سولقانی

این سیستم عامل قادر است به کاربر در برطرف کردن مشکلات کمک کندد. بیشتر استفاده کنندگان از این سیتم عامل از مشکلات آن در ارتباط با شبکه و متصل شدن به اینترنت گله می کنند در حالی که کار با آن بسیار ساده و در عین حال لذت بخش می باشد .

یکی از مشکلات این سیستم عامل در بخش شبکه، دادن IP  دستی به کارت شبکه می باشد در حالی که خود سیستم عامل راحت است که از DHCP  موجود در شبکه IP  خود را بگیرد که این کار در troubleshooting کرن سیستم هم کمک شایانی به آن می کند . البته این بدان معنی نیست که کاربر نباید به این نوع سیستم عامل IP  دستی بدهد ولی در برخی موارد این موضوع به عنوان یک مشکل بزرگ خودنمایی می کند.

این سیستم عامل را می توان به راحتی Update  کرد و آخرین تغییرات مربوط به Patch  های آن را جهت استفاهد بهتر آن نصب کرد . تنها نکته ای که در به روز رسانی این ویندوز حائز اهمیت است این است که اگر ویندوز شما ویندوز غیر اصلی باشد در حین Update  کردن فایل KB971033 را نباید از سایت دانلود کرد. این فایل تغییرات مربوط به License  را پیگیری می کند که اگر License شما قفل شکسته باشد آن را به حالت اولیه باز می گرداند که این کار باعث به مشکل خورد کاربر جهت ادامه کار می شود چرا که باید مجدد ویندوز خود را genuine نماید .

ویندوز 7 - هادی سولقانی

امیدوارم مفید فایده واقع گردد.