۱۳۸۷ بهمن ۲۱, دوشنبه

Windows Mobile 7 سال 2010 می‌آید

گزارشات رسیده حاکی از آن است که جدیدترین نسخه سیستم‌عامل Windows Mobile موسوم به ویرایش هفتم این سیستم‌عامل قرار است طی سال 2010 میلادی به طور رسمی وارد بازار شود و روی گوشی‌های تلفن‌همراه قرار بگیرد.
به گزارش تالیانیوز، این اطلاعات از سوی مدیرعامل شرکت تولید کننده تلفن‌همراه موتورولا منتشر شده است. این در حالی است که پیش از این شرکت مایکروسافت به صورت جدی از بروز اخبار مربوط به نسخه جدید سیستم‌عامل خود خودداری می‌کرد.
گفتنی است پیش از این نیز از سوی برخی از خبرگزاری‌های تلفن‌همراه، گزارش مربوط به عرضه نسخه 5/6 سیستم‌عامل Windows Mobile را در ماه آوریل سال جاری منتشر کرده بودند.
این در حالی است که گفته می‌شود احتمال اینکه ویرایش اولیه این نسخه از سیستم‌عامل Windows Mobile در ماه سپتامبر سال 2009 عرضه ‌شود نیز وجود دارد.
گفتنی است نسخه آزمایشی و اولیه سیستم‌عامل Windows Mobile 7 نیز در ماه نوامبر سال 2009 در دسترس کارشناسان قرار می‌گیرد تا حفره‌های احتمالی آن کشف شود.
گفتنی است این نسخه از سیستم‌عامل Windows Mobile به طور خاص برای استفاده روی گوشی‌های هوشمند طراحی شده است و امکانات فوق‌العاده‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌داد .

هیچ نظری موجود نیست: