۱۳۸۷ اسفند ۵, دوشنبه

مایکروسافت برای عرضه آخرین نسخه ویستا آماده شد

شرکت مايکروسافت تقريبا آخرين نسخه از Vista Service Pack 2 را در اختيار گروه‌هاي سنجش نرم‌افزاري خود قرار داد.
اين نسخه کانديد از Vista SP2 هنوز به صورت عمومي عرضه نشده است، اما نگاهي به عرضه نسخه‌هاي پيشين اين سيستم‌عامل نشان مي‌دهد که کاربران براي عرضه رسمي اين نرم‌افزار مدت زيادي را منتظر نخواهند ماند.
شرکت مايکروسافت ويرايش بتا از نسخه SP2 سيستم‌عامل ويندوز ويستاي خود را طي اکتبر گذشته در اختيار گروه‌هاي سنجش نرم‌افزاري خود قرار داد و نسخه بتاي نرم‌افزار SP2 را در اوايل ماه اکتبر به صورت عمومي عرضه کرد. پس از گذشت مدتي، زماني که مايکروسافت در اواخر ماه ژانويه اعلام کرد که نسخه کانديد مربوط به SP2 را تا ماه مارس به بازار عرضه نخواهد کرد، نسخه بتاي SP2 با کمي عقب‌نشيني مواجه شد.
يک هفته پس از اين ماجرا مايکروسافت با عرضه نسخه به‌روزشده Service Pack خود به گروهي از کارشناسان براي آزمون نرم‌افزاري، دنياي فناوري را متعجب کرد. هم‌اکنون گزارش‌هاي رسيده نشان مي‌دهد که مايکروسافت در حال انجام آزمايش روي آخرين ويرايش از نسخه SP2 سيستم‌عامل ويندوز ويستا است.
با توجه به زمان عرضه نسخه بتاي Service Pack 2، آخرين نسخه از اين نرم‌افزار مي‌تواند بين 4 تا 6 هفته ديگر روانه بازار شود. در اين ميان، وبلاگ مالزيايي TechARP که پيش‌تر نيز پيش‌بيني‌هاي دقيقي را در مورد عرضه محصولات مايکروسافت انجام داده بود، اعلام کرد که Vista SP2 بين ماه‌هاي آوريل تا مي سال جاري ميلادي در اختيار کاربران قرار مي‌گيرد .

هیچ نظری موجود نیست: