۱۳۸۷ دی ۱۰, سه‌شنبه

ببار ای برف ببار ای برف سنگین …

سلام

قطعاً دوستانی که اهل دل و ساز و آواز هستند با دیدن این تیتر به یاد آهنگ زیبای جبیب افتادن که برای مادر و همسرش خونده بود  . آهنگ بسیار زیبایی بود ولی من نمی خوام شما رو به یاد این آهنگ و اون غم و اندوه بندازم . بلکه من می خوام با نوشتن این پوست بگم که :

ای خدا چرا برف نمی باره چون با باریدن برف دیگه کسی گناه نمی کنه و به لطف این نعمت پر بار خدا به یاد خداهست و شکر نعمتهای بی پایا ن خدا می کنه .(البته امیدوارم)

من عاشق برف هستم . هر وقت که برف می باره زیر اون قدم می زنم وقتی دونه های قشنگ برف به صورتم می خوره احساس می کنم که خدا به من نگاه می کنه و با این کار از درون آروم می شم و شوری تمام وجودمو فرا می گیره .

البته شاعر در یک شعر دیگه که یه خواننده خوب دیگه مثل معین اون رو خونده می گه :

با هم بیاییم دعا کنیم            

خدامون رو صدا کنیم

که آسمون بباره                 

فراونی بیاره

ازش بخواییم برامون                  

سنگ تموم بزاره

 
soleghani
soleghani
soleghani

هیچ نظری موجود نیست: