۱۳۸۸ تیر ۲۰, شنبه

افزایش امیدهای مایکروسافت برای آینده مجموعه نرم‌افزاری Office

استيفن ايلاپ"(Stephen Elop) مدير مرکز Business Division مايکروسافت تاکيد کرد، در فضاي کنوني که نرم‌افزارهاي رايگان تحت مرورگرهاي اينترنتي عرضه مي‌شوند، کاربران خانگي و تجاري همچنان حاضر هستند که براي خريد مجموعه نرم‌افزاري Office پول پرداخت کنند.
مايکروسافت با ارايه نسخه ويژه‌ نرم‌افزارهاي Excel، Word، PowerPoint و OneNote مبتني بر مرورگرهاي اينترنتي در مجموعه نرم‌افزاري Office 2010، از هم‌اکنون براي ورود به اين بازار برنامه‌ريزي کرده است. اما "استيفن ايلاپ" طي يک مصاحبه اعلام کرد که هنوز براي نسخه معمولي مجموعه نرم‌افزاري Office اميدهاي فراواني وجود دارد.
او در اين خصوص توضيح داد: «ما قصد نداريم که در محصول جديد خود فقط يک تجربه رايانه‌اي مناسب را براي کاربران به ارمغان بياوريم، بلکه مجموعه‌اي هماهنگ متشکل از رايانه شخصي، فضاي مرورگر اينترنتي، فضاي اينترنت، سرويس‌ها و فضاي دستگاه‌هاي ديجيتالي قابل‌حمل را در اختيار کاربر مي‌گذاريم. بر اين اساس، اين بهترين مجموعه‌اي خواهد بود که به واسطه آن کاربران از رايانه شخصي، تلفن‌همراه و مرورگر اينترنتي استفاده مي‌کنند».
او در کنفرانس بين‌المللي شرکاي مايکروسافت اعلام کرد که اين شرکت به کاربران امکان خواهد داد تا نحوه کار کردن با اين سيستم‌ جديد را بياموزند.
مدير مرکز مدير مرکز Business Division در خصوص شرکت گوگل نيز توضيح داد، بيشتر کاربران تجاري همچنان بر اين باورند که گوگل تنها يک مرکز جست‌وجوگر اينترنتي است و يا برنامه‌اي نظير Google Docs را ارايه مي‌دهد.

هیچ نظری موجود نیست: