گوگل با هدف كسب درآمد از سايت خبرى خود، برنامه AdWords خود را به جست وجوهاى گوگل نيوز توسعه داده و در سمت راست صفحه نتايج جست وجوى اين سرويس، تبليغات متنى نشان مى دهد. به گزارش ايسنا، اين تبليغات با واژه هاى جست وجوى خبرى منطبق خواهند بود. سرويس گوگل نيوز تيتر اخبار را از بيش از ۴۵۰۰ منبع خبرى انگليسى زبان از سراسر جهان جمع آورى مى كند و لينك هايى به مقالات در وب سايت هاى آن ها فراهم مى كند. طبق اعلام گوگل، اين مقالات توسط رايانه ها انتخاب مى شوند كه موارد مختلف و سايت هايى را كه گزارش هاى آنلاين منتشر مى كنند را مورد ارزيابى قرار مى دهند. معرفى تبليغات در جست وجوى گوگل نيوز، جديدترين تلاش گوگل براى سرمايه گذارى برروى فعاليت هاى اينترنتى متنوعش است. گوگل بيشتر درآمد خود را از تبليغات به نمايش درآمده در جست وجوى اينترنت به دست مى آورد اما در طول سال گذشته به تدريج در ساير سرويس هاى خود مانند يوتيوب، Google Maps و Google Finance نيز اقدام به گنجاندن تبليغات كرد.
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر